lördag 8 augusti 2009

Många bilder

Vi har semester nu, en vecka kvar. Blir inte mycket bloggande nu.
Njuter av lek. bad bara njuta av att vara ledig. Slappa och har kul.

Amanda njuter på Fredrigsdal på en paprika.


Stylt gång


BAD



Åter bad




LEK






Härliga djur på Skansen




Vi åkte flotte med






Oj vad detta var roligt









Slappa vid polen









HIh detta skall jag med prova nästa år.









Vi klappade Rockor med. HÄFTIGT











Njuter vid stranden på sen kvällen. Så härligt med semester.














OJ ormarna äter upp oss.





Kram Alla.
Mer aktivitet på denna sidan efter semestern









12 kommentarer:

S o F sa...

Härligt!!
Sommarrodel har faktiskt till o med jag prövat ett par gånger i Dalarna (trots att jag är världens fegaste när det gäller allt sånt).
Då var barnen små och jag kunde väl helt enkelt inte med att säga nej. ;)
Riktigt kul faktiskt!

Säger det igen; så bra det blev när du ändrade layouten och låter bilderna vara som de är + ramen runt. Ser luftigt och fräscht ut.

Ha det fortsatt gott!

Cc sa...

Det var ett tag sedan man hörde nått från dig och man undrar hur du har det som jag ser så verkar du ha det underbart. fortsätt och njut. Kram

Ida sa...

Härligtmed semester.Det är bara njuta när det är semsetet.Bloggen har man tid med i höst igen :)
Så roligt o barnvänligt ställe.Vart låg det?Min dotter hadesäkrt gillat det oxå.hade bra kram

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Vad roligt å mycket ni gör! Härligt precis som en semester ska vara!

Ha fortsatt trevlig semester!
Kram Elin.

Hanna sa...

Låter härligt.
Hanna

paula sa...

härliga bilder det är sommar det
ha det bra
kramiz

Kristall & Pynt sa...

Verkar som ni har en härlig semester, här har vi målat om huset hela semestern.
Ha det gott
Kram Sofia

Märta sa...

Njut av det sista på semestern!! Nu har jag bara helgen kvar sen sätter jag igång igen. Det har varit så skönt med ledighet!
Hoppas få höra mer ifrån dig när hösten kommer!
Kram! Märta

Hemmet Är Min Borg sa...

men gud så trevligt ni har haft de, vad roligt så härliga bilder
ha en fin söndag
kram

Svenska inredningsbloggar sa...

härliga semester bilder....

Anneli sa...

Saknar din blogg....nu får du sätta igång igen
kram anneli

Lauras gård sa...

Vilka härliga bilder! Vad söt din tjej är! Kram Stina