lördag 20 april 2013

måndag 12 november 2012

Halloj.
Hoppas allt bra med er med. Ja jag är lite förkyld men vem är inte det nu?
Kram
 

lördag 3 november 2012

Höstfärger underbart.
 


Lite seg är jag nu drabbas av en förkylning. Ha en underbar helg. Kram

söndag 28 oktober 2012

Vilken underbar måne vi har ikväll
Ha en bra fortsättning på söndagskvällen

söndag 21 oktober 2012

Lappuggla på Skånesdjurpark





fredag 19 oktober 2012

Så underbart fina dessa är.
Haft ett underbart väder här i Skåne idag igen..Ha en underbar fredagskväll 






onsdag 17 oktober 2012

Svart och vitt