Har fått en del frågor om växthuset.
Jag köpte det på Jotex.

Köpte då även detta underbara zink bricka även den på rea.

Hängde upp fågelburen i fönstret idag.

Så sötttttttttttt
Åhus beachhandboll på fredagen.
Hej välkomna till min blogg. Här lägger jag in mina bilder som jag tagit med min Canon Eos 6D



Idag fick jag mitt Zinkväxthus. så fint det är.
Mer än nöjd är jag och köpt på REA
Lördagskvällen dukades det fram liten ostbricka. Väntan på
FLADDERMÖSSEN
Min loppis hylla fick bo inne.
Tog en sväng till loppisen när barna badade.
Köpte denna underbara hylla. Har inte riktigt bestämt om jag skall ha den ute eller inne. Vill försöka göra litet kök där ute då passar denna där.
Till bestick, tallrika,glas. Skall sätta små krokar på mittersta hyllan till koppar om jag skall ha den ute. Vi får se vad det blir.
Men lite färg fick den idag med.
Har satt hönsnät i ett gammalt målat fönster. Blev underbart mot tegelväggen.
Har fått en Award till
Jiippii
Tack
http://angsgard.blogspot.com/