Har ett jättestort påskris utanför huset.
Ser jättefint ut när man kommer in på gatan och ser detta stora påskris.
Funderade ett tag på hur skall jag få detta påskris till att stå upp??
Då fick jag iden.
Parasollfoten åkte fram.
Hej välkomna till min blogg. Här lägger jag in mina bilder som jag tagit med min Canon Eos 6D
Detta är bården i rummet. denna hade vi sen innan.
Lite burkar kom upp idag iallafall
Dessa blå prickar är en lampa som lyser på bordet.