måndag 16 februari 2009

Älskar att ändra om i hallen.
Min man säger att man snart inte känner igen sig här hemma.
Håller på att måla här hemma och gubben är lite orolig, för han skall snart åka iväg och jobba i Japan så allt är väl vitt när man kommer hem sa gubben min. Jag svarade att ha koll på min blog så ser du vad som händer här hemma. Sen hänger jag solglasögon på dörrhandtaget när du kommer hem De är för goa.


Försökte skriva Welcome snyggt. Skall nog öva lite till. Oppss
Kärleks par i hallen.

Min underbara korg fick notpappers rullar i sig och lite ljus.







Ha en bra tisdag.




9 kommentarer:

Unknown sa...

Hamnade här av en slump. Vilka fina bilder du har på din blogg! Ha det bra. Lenita

Mrs Krumelur sa...

Hej ! Tack för din gulliga kommentar :D

Nu skall jag titta runt bland dina fina bilder!

Kram Mrs Krumelur

Ida sa...

Hejsan :) jag såg utmaningen men har redan gjort den :) Fast byta ut bokstäverna till sex itäller för så många som gjort 7. Inte min spegel utan min morfars han som gjort.Men har fått ett likadant halvmånsbord av han fast jag har dit i vanligvit färg.

VITA NYANSER sa...

Vad fint du gör! Hi, hi..vad kul du skriver = ). Tack för dina gulliga hälsningar på min blogg. De värmer, alltid lika kul att läsa. Ha det bra! Måla på, härligt med din kreativitet!
Kram L-L

♥ Fyra årstider sa...

Jag springer alltid runt med mina saker.
Kram Lotta

Hanna sa...

Fint.
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Lallis - liv och leverne sa...

Vilka härliga bilder:)
kram Lallis

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hihihi... Undrar om allt blir vitt om jag åker iväg någonstans...
Skulle inte tro det!
Kram
Marie

amaryllis sa...

God kväll

Fina franska tulpaner du har....
du är så pysslig av dig
ha en trevlig kväll